2018-01-11

Christmas Star Pincushion

Októberben láttam meg a mtvdesigns - Christmas Star Pincushion-t. Szerelem volt első látásra :)
A minta megérkezése után gyorsan kerestem vásznat és fonalat hozzá...
xJudesign 40 ct-s GRANDMA'S SLIP vásznára a kedvend DMC 3721-es fonallal kezdtem el hímezni.
Sok kis elem hímzése a két ünnep között készült csak el... s a héten kerítettem sort az összevarrásra.
Az aljára egy kis gombot tettem még...

Ilyen lett készen:
Az embereknek nem ugyanazt jelentik a csillagaik. Akik úton járnak, azoknak vezetőül szolgálnak a csillagok. Másoknak nem egyebek csöppnyi kis fényeknél. (...) csillagok viszont mind-mind hallgatnak. De neked olyan csillagaid lesznek, amilyenek senki másnak (...)

- Mert én ott lakom majd valamelyiken, és ott nevetek majd valamelyiken: ha éjszakánként fölnézel az égre, olyan lesz számodra, mintha minden csillag nevetne. Neked, egyedül neked, olyan csillagaid lesznek, amik nevetni tudnak!
És megint nevetett.
- S ha majd megvigasztalódtál (mert végül is mindig megvigasztalódik az ember), örülni fogsz neki, hogy megismerkedtél velem. Mindig is a barátom leszel. És szívesen fogsz együtt nevetni velem. És néha kinyitod majd az ablakodat, csak úgy, kedvtelésből... És a barátaid nagyot néznek majd, ha látják, hogy nevetsz, amikor fölnézel az égre. Te meg majd azt mondod nekik: "Igen, engem a csillagok mindig megnevettetnek!" Erre azt hiszik majd, hogy meghibbantál. Szép kis tréfa lesz...
És nevetett újra.
- Mintha a csillagok helyett egy csomó kacagni tudó csengettyűt kaptál volna tőlem...
 Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg
Köszönöm hogy benéztél, nagyon szép mosolygós napokat kívánok! 

7 megjegyzés: