2017-12-15

Karácsony felé...

Az ajtókopogtatónk új ruhája egy sal kötésével indult (találtam egy kis maradék fonalat :)). Ráöltögettem, majd kicsit díszítettem...
Képkeret befejezés mellett döntöttem az Aquilore SAL  esetén. Januárba indul egy új SAL :Mini-Mandala-a-Month.
Modern Folk Embroidery hírlevele (12 DAYS OF CHRISTMAS 4. napján) egy mintát tartalmazott.. nagyon megtetszett ... gyorsan kihímeztem.


Egy kicsit közelebbről...






... A szeretetnek csillagára nézek,
Megszáll egy titkos, gyönyörű igézet...
Juhász Gyula: Karácsony felé

4 megjegyzés:

  1. Oh, gyönyörű lett mindegyik!!!♡
    ♡ Nagyon tetszik a fejléced is! ♡

    VálaszTörlés
  2. Ismét nagyon szép dolgokat készítettél! Nekem a kis kerek dísz a kedvencem, talán a színei miatt.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett az ajtókoszorú! És a két hímzés is nagyon szép!

    VálaszTörlés