2017-04-19

Orgona

Az ablakhoz nyomul az orgona,
az ablaküvegen át rám nevet,
amit nem tudok megunni soha,
a kékszemű tavaszi üzenet.
Gyerek leszek egy percre újra én,
örökzöld időmből kipislogok,
a létezés halhatatlan ívén
a teremtésig visszacsusszanok.

Boldog részecske, együtt lüktetek,
s kinyílok mohón, mint tavaszi ág,
ledobjuk, unt kabátot, a telet,
s szívemmel ver a születő világ.

Mert jó élni, e gyermeki hittel
így fordulok én is a fény felé,
s tudom, hogy majd a többi szelíddel
lelkem földi jutalmát meglelé!
Csukás István: Tavaszi vers
Folytattam az ősszel elkezdett Maggi Co's Village: It's Halloween minta hímzését, ( 1. lépés, 2. lépés és a 3. lépés) most  xJudesign Full bloom fonallal hímeztem a boszisapkát :).
„A tél egy rézkarc, a tavasz egy akvarell, a nyár egy olajfestmény, az ősz pedig mindennek az ötvözete.” 
Stanley Horowitz
(Elvileg tavasz van, de reggel esett a hó. én őszi mintát hímzek... valahogy a nyarat is be kellene csempészni a mai napba :) )

6 megjegyzés:

  1. szépen haladsz. én még nem láttam idén orgonát, de imádom a színét, illatát.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a boszi sapid :) Szép ez a minta, tetszik :)
    Reméljük, hamarosan újra tavasz lesz!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek ezek az orgonák! Az illatuk idáig elhat! :o)
    Nagyon tetszik a hímzés és várom, hogy milyen lesz készen! :o)))

    VálaszTörlés
  4. Preciosos bordados y preciosas lilas, bss

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem az orgona illatát! Van a közelben egy bokor, szerdán azt gondoltam, mind lefagy, de végül túlélte :)
    Szépen halad a hímzésed, nagyon jók a színei!
    További szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Imádom az orgonát is! Illik a Halloween-kalapkához! :o)
    Múltkor Anyuhoz menet végigszaglásztam az utcán a fehér orgonát :o)

    VálaszTörlés