2017-03-24

Tulipán


Isten tenyerén ébredtem, s lenéztem a Földre,
Hófehér csúcsokra, kopár legelőkre.
Kanyargós folyók tükrében láttam kelni a Napot,
Sugaraiban álmos hajnal mosakodott.

Láttam az óceánt gyermekként ragyogni
Sirályokat felette felhőkkel táncolni,
Láttam a békét az emberek szívében,
Láttam az erdőket fürödni a fényben.
Láttam sok-sok mosolyt és láttam a reményt,
Láttam az embert, és láttam a zenét,
Láttam a földet szeretetben élni,
Láttam a csöndet a széllel zenélni.
Láttam Istent amerre csak néztem,
Miközben éppen az Ő tenyerében ültem,
S az Ő hangján szólt hozzám a szél,
Mint anya, ki gyermekének mesél,
Millió apró tükörben láthatod magadat,
Hisz olyannak látod a világot, amilyen Te vagy!
                            Hamvas Béla: Isten tenyerén ébredtem
Stitches Through Time  free mintáját még tavaly elkezdtem hímezni, de csak ma reggel lett a kész a hímzés.
Tulipános , napsütéses, mosolygós napokat kívánok!

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!!! Imádom a tulipánokat ♥ És milyen édes az a kis tűpárna is!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Rita! Mindig olyan szép verseket hozol,nagyon tetszenek!
    Köszönöm.
    Mi lesz a hímzés végső formája? Nagyon finom munka!
    Gratulálok.

    VálaszTörlés
  3. Ez valami gyönyörűségesen szép!!!!!!!!!!! A szöveg ♥, a színek,a tulipán!!!!!!Odavagyok .:)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! A vers is, a fotók is, a hímzés is, a valódi tulik is! Köszönöm a linket, lementettem a mintát. Talán egyszer én is... :)
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett a hímzésed!!!♥ A tulipánok pedig nagyon tetszenek, a fejlécben is!

    VálaszTörlés
  6. Que bonito bordado y que preciosas fotos!!!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű a minta és a hímzés is❤

    VálaszTörlés
  8. Csodás az egész bejegyzésed! A hímzés...a tulik...a vers...wow! Ugye, mennyire kiéheztünk már színekre a hosszú tél végén?

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű piros tulipánok! Hiába, no, a piros tulipánok a legkedvesebbek a szívemnek. És a helyes tűpárna sem kerülte el figyelmemet! (lehet, hogy azért, mert az is piros? :) )

    VálaszTörlés
  10. Melcsilla voltam fentebb:) Sajnos sikerült kitörölnöm magamat a blogomból, mint rendszergazda:(

    VálaszTörlés
  11. Akartam én válaszolni...csak a szépséges tuli elvonta a figyelmem, kész! :o)
    Magas ágyásba retket, salátát, sárgarépát szánok, ami a kerti talajban nem marad meg.

    VálaszTörlés