2017-01-01

JOY

Ezt a bejegyzést már többször elkezdtem, de csak most sikerült befejeznem ... először is két energiát adó találkozásról mesélek (kicsit pörgősre sikerült a múlt év második fele és bizony decemberre lemerültek az akkumulátoraim) . 

December elején sikerült találkoznunk Eszterrel. Csodás csomaggal is meglepett: szépséges vásznak,minták, hímzést tartó kis zsákocska, kávé,csoki...

Karácsony előtt Timiék is meglátogatottak bennünket. Két csodás csomagot is kaptam/kaptunk sok fincsi süti és pogácsa mellett. Egy részéről tudtam csak fotót készíteni. Kedves hóemberes születésnapos csomagom:

Szívet melengető karácsonyi csomag egy része ♥. 

Postán érkeztek a következők. Palkótól  kaptam egy szépséges képeslapot:

Amandától érkezett december elején egy csodás levendulás csomag, majd

karácsonyra egy másik szépséges:


NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK MINDENT ♥!

Az előző bejegyzésben mutattam már egy befejezését SubRosa: Merry Chrismas  kis madárkás mintájának, de annyira megtetszett hogy kihímeztem újra és egy kis kesztyű lett belőle :)



Mani di Donna egy kis házikós mintája került egy "sütis" ajándékra. Mindkét hímzéshez Judesign fonalakat és vásznat használtam.  

Karácsony után sikerült egy kicsit töltődnöm, és egy kis hímzés is belefért. Esztertől kapott csodás vászonra öltögettem Belle Soie-Love Dove selyem fonállal  a  JOY mintát.
Nem kívánok senkinek se
különösebben nagy dolgot.
Mindenki, amennyire tud,
legyen boldog.
Érje el, ki mit szeretne,
s ha elérte, többre vágyjon,
s megint többre. Tiszta szívből
ezt kívánom.
Szaporodjon ez az ország
Emberségbe’, hitbe’, kedvbe’,
s ki honnan jött, soha soha
ne feledje.
Mert míg tudod, ki vagy, mért vagy,
vissza nem fognak a kátyúk…
A többit majd apródonként
megcsináljuk.
Végül pedig azt kívánom,
legyen béke. –
Gyönyörködjünk még sokáig
a lehulló hópihékbe’!

Kányádi Sándor:
Csendes pohárköszöntő újév reggelén

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm a verses jókívánságot! Nem ismertem, nagyon tetszik!
    Örülök, hogy volt lehetőséged egy kis megpihenésre!
    Csodaszép ajándékokat kaptál, és a hímzéseid id gyönyörűek!
    Legyen boldog, békés, áldott az új esztendő Nektek is!

    VálaszTörlés
  2. Boldog új évet kívánok Neked, Rita!
    Mindig öröm hímzős barátnőkkel összefutni, Te meg dupláztál❤ Szuper dolgokat kaptál, mind az alapanyagok mind a kész munkák csodaszépek!
    Köszönöm, hogy a hozzávalóimat használtad újra 2 munkához is❤
    Sok puszi! A fiúktól is:)

    VálaszTörlés
  3. Az ajándékaid mesések, nagy öröm ha az embert szeretik! Különösen Eszter zsákja fogott most meg.
    A párnácska amit hímeztél, nagyon szép a megfordított színekkel, ha jól emlékszem Eszternél világos alapra készült.
    Rita, kívánok neked nagyon jó egészséget, boldog családot , sokkal több kézimunkára szánható időt!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok szép ajándékot kaptál, s nagyon szépeket készítettél. Mindig nagy öröm veled találkozni, s micsoda szerencse, hogy a "muffinod" nem szárad meg, így sokáig nézegethetem :) Boldog Új Évet kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Boldog új évet! :-)
    Nagyon szépeket alkottál és sok szép ajándékokat kaptál. :-)

    VálaszTörlés
  6. What lovely gifts. Such pretty designs and immaculate stitching. Happy 2017 to you from me in Canada.

    VálaszTörlés
  7. húúúú, gyönyörű munkák! :-)

    VálaszTörlés