2016-11-22

Pillanatkép(ek)


Szombaton egy gyors almás-fahéjas muffint sütöttem és gyorsan le is fotóztam a régebben elkészült dobozkát is.
SubRosa Harvest Blessings mintáját gyűrött selyemszalaggal díszítettem. Egy kicsit közelebbről ilyen:

Rápróbáltam két kis szív-kagyló gombot.. szerintetek vele vagy inkább nélküle legyen?

A xJudesign fonalak lakóhelye lett a doboz. Erről eszembe jutott egy könyvajánló is. Mostanában hajnalban sokszor felébredek és nem tudok visszaaludni. Ilyenkor 1-2 fejezetet olvasok Kepes András:Világkép könyvéből. Idézeteket nem írtam belőle ki, de a fülszöveget elhoztam: "Humorral, könnyedén persze, nehogy megijesszem magam. Tudom, végső válaszok nincsenek, csak végső kérdések – ez a könyv is csupán amolyan szubjektív világ-pillanatkép." Ma hajnalban olvastam ezt a mondatot benne: "De ma már mindenki rohan a dolga után, csak nagy ritkán jut idejük, hogy egymás lelkét melengessék"
Októberben sikerült Eszterrel ismét találkoznom... elvileg egy hímzős délutánnak indult, de inkább beszélgettünk :)

A betervezett mintát még aznap este ki is hímeztem a kapott alapanyagokból. A  párna másik oldalára egy kis gyapjú szív került.

Most szombaton egy picurka hímzés is belefért az időmbe.. Subrosa:Merry Christmas pincushion kis fehér madárkája készült el.


A hibiszkuszunk 2 fodros virággal örömöztetett meg... ezzel kívánok nagyon szép mosolygós napokat!

8 megjegyzés:

  1. "De ma már mindenki rohan a dolga után, csak nagy ritkán jut idejük, hogy egymás lelkét melengessék"
    Ez a lényeg a bejegyzésedben, jó, hogy ti melengetitek egymás lelkét...de inkább aludj hajnalban, engedd el a rossz vagy téged túlságosan foglalkoztató gondolatokat amik felébresztenek.

    VálaszTörlés
  2. Megmelengetted a szívemet ezekkel a gyönyörű munkákkal, és külön öröm, hogy mindet az én mintáim közül választottad♥ Nagyon kíváncsi leszek a galambos mintára készen is. A vászon színe csodás, a fonalak is nagyon tetszenek. Kepes András nekem is a szívem egyik csücskében van, biztosan lenne mit idézni a könyvéből.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, ez most nagyon jól esett.

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép lett a dobozod!!!
    A kispárna pedig ♥!!! Valahogy olyan melegség árad belőle...

    VálaszTörlés
  5. Már nagyon vártam, hogy megmutasd, mivé lényegült át a Harvest Blessings minta :) Különleges lakhelye lett a fonalaimnak, köszönöm szépen. A többi hímzés is csodás. Azt hiszem, idén is el kell látogatnom Eszter boltjába mintákért:) :) :)
    Az idézeted nagyon találó...és sajnos van aktualitása. Mostanában ritkábban blogolok, a gyerekek mellett igyekszem a fonalfestős-anyagfestős vonalat beindítani, de a blogodat mindig megnézem❤
    Ezen az éber hajnalon is jó volt benézni Hozzád. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. Que bonito conjunto, preciosas las fotos, besos

    VálaszTörlés
  7. Beautiful stitching and lovely photos. Sunny Greetings from New Orleans.

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűűűű képek, mint mindig! A hibiszkuszod valami álomszép!
    A kis madaras párna szuper hangulatos, nem beszélve a dobozkádról!

    VálaszTörlés