2015-09-10

Esküvőre készült + ajándék

Mi nem hirdetjük fennen, hangos szóval
csak te, csak én, örökké és holtomiglan.
Mi megpróbálunk csendben boldogok lenni,
lelkünk mélyén őszintén szeretni.
Stendhal

Ezzel az idézettel kezdődött egy esküvői meghívó, melyet a nyáron kaptunk az egyik munkatársamtól. Szerettem volna valami kis személyre szóló ajándékkal meglepni Őket. 

A menyasszony szereti a pillangókat, ezért Sub rosa: Blue Butterfly mintára esett a választásom. A meghívó színeit felhasználva R,G monogrammal készült el a szív.
 

Ülj ide mellém s nézzük együtt
az utat, mely hozzád vezetett.
Ne törődj most a kitérőkkel,
én is úgy jöttem, ahogy lehetett.
Hol van már, aki kérdezett és
hol van már az a felelet –
leolvasztotta a nap
a hátamra fagyott teleket.
Zötyögtette a szívem, de most szeretem
az utat, mely hozzád vezetett.
Csukás István: Szerelmes vers

Munkatársaimmal együtt pénzt adtunk ajándéka.
Pénzátadó boríték helyett vettünk egy vázát.
Az összetekert pénzeket a vázában dekorhomokkal támasztottuk ki. Került bele még egy gyertya, valamit a hímzett szív.
Sok boldogságot!




Emlékeztek ezekre a kis hímzésekre?
Kicsi szív
bejegyzésben írtam róluk, illetve MrsSame-Melinda akkor még csak várta Vivient. Aug 22-én megszületett a kis tündérlány.

Előtte még Melinda kisorsolt 3 hímzőt és az egyik én voltam...
Ezeket a gyönyörű  képeket kaptam.
 Nagyon szépen köszönöm!






6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett a szív!!! És ez a poharad megoldás szuper ötlet!!! Nagyon tetszik! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép finom színekkel készült a szív, s az ajándék csomagolása is ötletes.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik az átszínezett szív, csodás árnyalatokat válogattál össze. Édesek a babának hímzett kis állatkák is.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a szívecskéd, és fantasztikus ez a pénzátadó ötlet! :) Nagyon tetszik! :)
    Szép hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ötlet ! A szív pedig csodás , mint minden ami a kezed munkája . :)

    VálaszTörlés
  6. Most csak annyit akarok, írni, hogy ó de szép minden: a versek , a hímzett szív, a szerelem.....

    VálaszTörlés