2014-07-07

Eger és egy kis levendulás

Szombaton kirándulni voltunk Egerbe...
8 évig laktam Egerben, de a Minaretben egyszer sem voltam fent. Most a gyerekek rávettek és felmentem - 97 csigalépcső vezet fel, de gyönyörű a kilátás :)
A Minaret mellett lévő Harangöntő Ház udvarában megnéztük a Kopcsik Marcipániát (marcipán múzeumot- ahol majdnem minden marcipánból van).
Következett a kihagyhatatlan Egri vár :)  (Elkezdődtek a felújítások, próbáltam nem munkaterületet fotózni)
Kiállításokat is néztünk a várban...
 A Dobó tér és környéke szintén felújítás alatt ... a Minorita templom és a Városháza homlokzata már elkészült.
Egy picuri hímzést azért hoztam most is :)
Nagyon megtetszett Carolina Lavender Sampler-je.

Sok kedves részlet közül legelőször ez a "friss" levendulás színvilágú levendula párna készült el - kb 2 hete, de most vettem észre, hogy ezt még nem mutattam.

(Tervben van egy "szárított" verzió is és reményeim szerint a teljes sampler is :) ).

Nagyon szép hetet kívánok Mindenkinek!

1. Érdekelne,hogy hagyhattad ki ezt a kirándulást mikor ott laktál?;-)))
    Köszönöm a képeket,élmény volt bejárni Egert:-)
    A levendulás sampler nálam is tervben van,az idén egy másik részletet szándékozom kiragadni belőle...
    Édes a kis párnád....
    Más színeket használtál mint a megadott....legalábbis a lilát,igaz?

2. Rég voltam Egerben, így jó volt kicsit nézelődni. Szépek a fotók!
    Carolina mintái nagyon csinosak, ez a levendulás illik hozzád. Kíváncsi leszek a teljes sampleredre, van mit hímezni rajta.

3. Nagyon szép város Eger! Én is milyen rég voltam már...:o)
    Örülök, hogy felmentél a Minaretbe :O))) Csodás lehetett a kilátás!!!
    A levendulás kispárna pedig gyönyörű lett!!!

4. És az új fejléced nagyon tetszik!!! ♥♥♥

5. Gyönyörű képeket hoztál! Mi is otthon voltunk, de nem kirándultunk, hanem kertészkedtünk, befőztünk... Örülök, hogy kicsit pihenhettél!
    Szép ez a levendulás, tényleg nagyon szép! És az a részlet is, amit kihímeztél! :)

6. Épp 5 éve jártunk itt, nagyon sokat láttunk, bejártuk minden általad mutatott, említett részét. Biztos jó volt újra megnézni mindent. Én szívesen visszamennék.
    Milyen kedves a kis levendulás hímzésed! Nagyon tetszik. Szépséges az egész sampler is, nem csoda, ha tervbe vetted!

7. Nagyon szeretem Egert, emberléptékű, kellemes város. Tervebe van véve egy látogatás, szeretném látni a híres régiségvásárát. De jó, hogy te is hímezni fogod a samplert, lesz ami motiváljon engem is. Bár még a fonalakat sem válogattam össze...

8. Nagyon szép vidék, mi is szívesen kirándulunk arra. Téged ismerünk, tudjuk, hogy egyből kész leszel ezzel is. A mintarészlet nagyon szép. Nem ismertem a mintát, végigböngésztem, sok szép részlet lapul még benne.

9. Mi is készülünk már végre Egerbe ezen a nyáron. Természetesen a régiségvásárra időzítve! :)) De a képeid megerősítettek, hogy enélkül is érdemes.
    És nagyon szép a picurid is. :)

10. Mi is készülünk már végre Egerbe ezen a nyáron. Természetesen a régiségvásárra időzítve! :)) De a képeid megerősítettek, hogy enélkül is érdemes.