2014-05-20

Rózsa, csokoládé-gyümölcs és lufik

Még anyák napjára kaptam ezeket a rózsákat...
Kedvem kerekedett egy rózsás mintához is :)

A mintát ITT találtam, köszönöm szépen!

Eredetileg biscornu befejezése volt a mintának, de nálam valahogy kép szeretett volna lenni.
Egy kis anyaggal, csipkével és rózsával egészítettem ki, ilyen lett:


Lefektetve és állítva is lefotóztam, mert én nem tudtam eldönteni, hogy mutat jobban.
Hétvégén anyukám kiskertjében szétnéztem... még csak ezek a rózsák nyíltak ki, de az illatuk...hm.
Lassan érik a cseresznye is :) erről jutott eszembe hogy a blogba még nem mutattam a következőket. Még áprilisban jelentkeztem MrsSame-Melinda  Csokoládé-gyümölcs játékára.
A sorsolásnál Melinda lett a párom.

Ezeket a csodás ajándékokat kaptam Tőle a múlt héten. (Indul egy következő játék, illetve egy születésnapi ajándék-játék is - kukkantsatok be hozzá.)

Sokáig gondolkodtam, hogy mit is csináljak ebben a témakörben...

Eszembe jutott a cseresznye és ez a minta .
Régebben kihímeztem már ezt a mintát 2 méretben is.

Most egy részlete egy kerek üveg tetejére került.
Az üveget megtöltöttem mazsolás-csokival.


Hétvégén Egerben is jártunk. Sajnos az időjárás nem kedvezett nekünk, esett az eső, de a nap végére, a léggömbök röpítésekor a nap is kisütött :).     

A Szeretet Nap, amely bevilágítja lelkünk egyik felét. A Barátság Hold, amely ragyogóvá teszi lelkünk másik felét. Nap és Hold mindannyiunk számára fénylik, hogy lelkünket felemelje, gondolatainkat csillagmagasságokig röpítse.
Vágó Zsuzsanna

8 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos a kép, Rita, nekem az álló változat tetszik jobban. A rózsák gyönyörűek (az enyém is virágzik már). Az ajándékok szépek és ötletesek, oda és vissza egyaránt, gondolom, sikerült kellemes meglepetést szereznetek egymásnak. Az a madárkás tető annyira aranyos!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, mit szép csodás. És legjobban nálam mutat a polcomon. Egyenlőre ott találtam neki helyet, a tőletek kapott sok kincs között.
    Nagyon szépen köszönöm, boldog vagyok, hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépeket készítettél! És ez a lufis kép is csodás!
    Nálunk is érik a cseri :)))

    VálaszTörlés
  4. Kedves a kép a kis rózsákkal, a csokis üveg teteje pedig egyenesen fantasztikus! Köszi a linket!

    VálaszTörlés
  5. Imádom a rózsáidat,a csokoládédat,a csersznyét ,a madárkás üvegtetőt és a kép is gyönyörű és függőlegesen szép.
    És a lufik miért szállnak?

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos lett a rózsás kép!!! Nekem is fektetve tetszik a legjobban..:o)
    A csokoládés üveg a cseresznyés tetővel fantasztikus ötlet! ♥♥♥
    Mennyi lufi szállt fel egyszerre!!! Nagy élmény lehetett :o)))

    VálaszTörlés
  7. Annyira tetszik a kép befejezése!

    VálaszTörlés
  8. De szépek! Az én kedvencem a madárkás tető :)

    VálaszTörlés