2014-04-28

Színek, illatok, ízek és találkozások

Egy pörgős hét után nagyon szuper volt a hétvége :)

Szombaton sikerült újból találkozni Eszterrel -  most ő jött el hozzánk.  Kellemes beszélgetés, kincsek megcsodálása, gyönyörű hímzések...
 Annyira finom hímzett ajándékokat kaptam, gyönyörű könyvjelzőket, ajándékkísérőket,WDW fonalat...de inkább beszéljenek a képek:) - Nagyon szépen köszönök MINDENT!


Én most egy dobozkával leptem meg, amire egy The Primitive Hare-es mintát hímeztem WDW fonalakkal.

Először lepácoltam a fadobozt, de a végeredmény annyira nem tetszett, így előkerült az akril festék (matt földbarna alapra egy kis világosabb ráfestés is került).

Szombat este egy kis hímzésre is maradt időm, energiám. Az Avela SAL 4 lépésénél a szalagok helyett bouillon rózsák kerültek a vászonra. Elsőre ilyenek lettek a "rózsáim":  

Vasárnap gyönyörű virággal és könyvjelzővel - és sok mosolygással - lettem gazdagabb. Nagyon szépen köszönöm ♥!
Kedvem kerekedett egy kis olvasáshoz is a hétvégén. Szombaton levettem a könyvespolcról Máté Angi: Mamo könyvét (jó választás volt, csak ajánlani tudom, ha még nem olvastad):
"... Azt is tudtam, hogy tavasz van, az az idő, amikor mamó megöleli a lyukas fazekakat a fáradt virágokkal, s hordja őket, menti a kinti kékre a szoba benti, vastag feketéjéből. S ha akkor megkérdezi, mit szeretnék, azt mondtam volna, lyukas fazék szeretnék lenni ... "

Nagyon szép hetet és élményekben gazdag hosszú hétvégét kívánok Mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép dolgokat kaptál, s adtál. Tetszik nagyon a doboz, s a rózsáid nagyon szépek lettek!
    Én is szép hetet kívánok, sok pihenést és szép élményeket a hosszú hétvégére!

    VálaszTörlés
  2. Óóóóóóóóóóó együtt lenni jó! Az ember lánya abban a pillanatban érzi mennyit ad ez az élmény<3
    Eszter a rá annyira jellemző figyelmes ajándékaival,te pedig a precízen kivitelezett dobozzal.....
    A tojásos hímzés igazán szép,a színei : <3
    A könyvjelzőre a stílusából azonnal ráismertem,hogy ki készítette;-))Olvass Momót,érezd jól magad,a virágok,csodaszépek!/éljen a nagyítható kép;-))))))))/

    VálaszTörlés
  3. Mennyi gyönyörű virág, imádom ezt a színt♥ A ládikód csodaszép ajándék, a sütemény nagyon finom volt, és a beszélgetés mindig jólesik veled. A tojást kifejezetten elegáns ezekkel a visszafogott színekkel és a rózsákkal, kíváncsian várom, hogyan alakul a SAL. Erika könyvjelzőjét már megcsodáltam a Facebook-on, igazán szép, egyedi darab. Kellemes hetet kívánok♥

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek ezek az ajándékok!!! Igazi szeretettel készült minden egyes darab!!! ♥♥♥
    De a legjobb az egészben a személyes találkozások, beszélgetések...

    VálaszTörlés
  5. :) Örülök, hogy nemcsak mi éreztük jól magunkat! :) Régen nevettem ennyit! :) Köszönünk mindent! ♥

    VálaszTörlés
  6. Szépeket készítettél és kaptál! :)
    Az Avela pedig fantasztikus! Te ilyen rózsát is tudsz???? :)))
    Neked is nagyon szép napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Milyen jó lehet egy ilyen találka!
    A bouillon rózsák csodásak, én még próbáltam soha, túl komplikáltnak tűnik..

    VálaszTörlés