2013-07-19

Finom

Egyre több, finomabbnál finomabb gyümölcs érik... én mégis körtére éheztem :) A Samplers and santas blogban nagyon megtetszett egy körte virágos mintája. Natur 40-es hímzővászonra és Barbaral fonalaira esett a választásom. Amikor majdnem készen lettem a hímzéssel, akkor valahogy úgy éreztem , nem akar körte lenni...

Hímeztem rá még körbe egy farkasfogsort és kerestem hozzá egy négyzet alakú karton képkeretet, amit akril festékkel festettem be. Kis vatelint tettem a hímzés alá.
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A MINTÁT !



Tegnap csudijó délutánom volt :) sikerült találkoznom Sub Rosa - Eszterrel.
... Az idő néha úgy röpül, mint a madár, máskor meg vánszorog, mint a csiga. Akkor boldog az ember, ha észre sem veszi, hogy gyorsan múlik-e vagy lassan...
  Turgenyev
Én tegnap minden időérzékemet elvesztettem :) Remélem még sokszor tudunk összefutni.
Ezeket a csudiszép, finom kincseket kaptam még Tőle:
 NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK MINDENT !

.. Mindazon javak közül, amelyekben a bölcsesség részesít bennünket, a barátság a legértékesebb...
A barátság minden reggel körbejárja a világot, hogy felébressze az embereket, s azok kölcsönösen szerencsét kívánjanak egymásnak...
Epikurosz

Nagyon szép, mosolygós hétvégét kívánok Mindenkinek!

14 megjegyzés:

  1. De jó volt olvasni a bejegyzésedet!!! :o)
    Úgy örülök, hogy sikerült találkoznotok! Valóban csodaszép ajándékok cseréltek gazdát :o)))

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos ajándékokat kaptál! Örülök, hogy szép napod volt! :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira szeretem az idézeteidet!!!!!!!Csodaszépek a képek! Érzem a soraidból az örömöt és ismerem ezt az érzést!!!!♥

    VálaszTörlés
  4. Én körte, te körte, ő ... nem körte! :)
    Nagyon szuper lett a körtétlen képecskéd! :)

    J Nektek, hogy taliztatok! :) Tényleg nagyon szépeket kaptál!
    Legyen Nektek is csodaszép a hétvégétek! :)

    VálaszTörlés
  5. a J Nektek - Jó Nektek akart lenni :)))

    VálaszTörlés
  6. Joli cadeaux!
    Et très bel ouvrage!
    Bises

    VálaszTörlés
  7. Rokonlelkek, ha találkoznak.. Örülök! Nagyon szépek az ajándékok!

    VálaszTörlés
  8. Olyan szép és finom a hímzésed!❤Nagyon jó ránézni:-)
    Úgy gondolom nekem is rá kellene szoknom Barbi fonalaira!
    Eszter ajándékai meg :csuda natur , a szokásos ötletes , szép kivitel.Olyan szép, hogy találkoztatok....❤

    VálaszTörlés
  9. Szepseges a himzes es orulok,hogy talalkoztatok Eszterrel.:) Kincseket kaptal tole,kincsebertol.:) ;)

    VálaszTörlés
  10. Hát, még én hogy örülök neki! Hasonlóan kellemes élményben volt részem, és én is gyönyörű ajándékokat kaptam!(Igyekszem holnap megmutatni)
    Nagyon köszönöm, Rita♥
    Nem tudom,hogy csinálod, de minden témához megtalálod a legalkalmasabb idézeteket!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett a kép, olyan jólesik ránézni. Csodásak a hozzá használt színek. Külön öröm olvasni az ilyen találkozókról, ráadásul fantasztikus ajándékokkal leptétek meg egymást.

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű lett a kép, ezzel az egyszerű kerettel csodálatosan szép!:)

    VálaszTörlés