2013-04-08

Öröm-játék

Ha nincs öröm, csak keresni kell:
Hiszen még a levél is, amely aláhull a fáról,
Mesél a csend vagy a lebegés boldogságáról.
Eleanor Hodgman Porter: Az öröm játéka örök 
A qtp.hu oldalon barangolva egy újabb mintán akadt meg a szemem: párnavég mintája, XIX. század második fele, Szilágygörcsön (NM 83636 - Szilágy vm.) A http://qtp.hu/xszemes/nm2.php?minta=83636 címen találod a leszámolható mintát. Nagyon szépen köszönöm !

Egy részletét hímeztem ki, DMC 451 és 453 fonalak felhasználásával. Először ez a változat készült el:
 Amikor készen lett a hímzés, gondoltam színt váltok :) és elkészült a 2. verzió is. Párnának varrtam meg és a töltetbe levendulát is raktam.
A fotók készítésénél még nem, de amikor bejegyzést írom már akkor KISÜTÖTT a nap! Ennek örömére az egyik párnácskát elajándékoznám :)

Aki szeretné valamelyiket, hagyjon egy üzenetet megjelölve benne, hogy melyik párnára (A vagy B) vágyna leginkább!

Jelentkezési határidő: 2013. április 22. éjfél
Sorsolás: április 23.

31 megjegyzés:

  1. Veled örülök! Itt is süt a nap!!!
    Gyönyörű lett mindkét párna :) - bármelyiknek örülnék :)))

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is süt a nap, VÉGRE :-)
    Nem is tudom, mind a kettő tetszik, így egymás mellett a legjobb. De nem leszek telhetetlen, talán a B (vagy az A???). Mindegy. Olyan érzékkel ragadod ki a régi népi minták egy-egy részletét. Minden hímzésed telitalálat, szeretem nézni a blogodat (ezt nem hízelgésnek szántam a nyeremény érdekében).

    VálaszTörlés
  3. Az előbb nálunk is sütött a nap.:) Nem szép tőlem,hiszen már kaptam tőled többször ajándékot, de nem tudom kihagyni.:)))))
    HA nyernék,akkor a B párnácskát választanám, bár mindkettő gyönyörű!!!!

    VálaszTörlés
  4. Mind a kettő tetszik, talán a B picit jobban:)
    Játékodra azért jelentkezem mert már volt szerencsém körbe tapogatni az alkotásaidból azt amit Amandának küldtél a legutóbbi orosházi találkozón:)) Most ha nekem kedvezne a szerencse akkor a következő talin én is megtudnám mutatni a lányoknak:-D

    VálaszTörlés
  5. Szia, nagyon szépek! Ha már napsugár, legyen a világosabb, vagyis a B. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Hát, újdonságot én sem fogok mondani - mint ahogy az előttem szólóknak, nekem is a B tetszik jobban, de ha az A-t nem kéri senki, akkor azt is szívesen bevállalom...
    Köszi a lehetőséget!
    Edit

    VálaszTörlés
  7. Szépséges párnácskák, nekem is a B tetszik egy hangyányival jobban. :-) És végre itt is süt a nap! :-) Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  8. So beautiful with the flowers!!!

    Kisses

    VálaszTörlés
  9. Ó, de csodaszépek! Ezek az én színeim, nagyon örülnék én is bármelyiknek. Nem akarsz varrni még néhányat, Rita? Esetleg csereberére, ha nem nyerném meg egyiket sem?

    VálaszTörlés
  10. Én nagy párnácska fun vagyok + nagyon szeretem a munkáid!
    Tehát szeretnék játszani valamelyikért. Rád bízom melyiket kapom, ha Fortuna úgy dönt.

    VálaszTörlés
  11. Ó,csodás párnácskák!Ez a két szín is szerepel a mostani hímzésemben,pontosan tudom milyen nyugodt,békés kellemes színek,pláne így együtt.Nekem a B párna tetszik jobban,arra pályáznék!;-))
    Puszi
    Emőke

    VálaszTörlés
  12. szia!Szerintem is nagyon szépek!!!!
    Én az A-t választanám!!
    De persze mindkettő gyönyörű!!!!!

    VálaszTörlés
  13. nem tudnék választani, bármelyik jó lenne, mindkettő gyönyörű!

    VálaszTörlés
  14. Igazán nagylelkű vagy Mindkettő nagyon szép, talán a b tetszik jobban.

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörű párnák és nagylelkű felajánlás :) Mindkettő tetszik, de a B egy hajszálnyival jobban :)

    VálaszTörlés
  16. Úgy látom, túlsúlyban vannak a B-t választók, így én az A-ra teszem a voksom ( mert az előbb nem választottam), ami legalább olyan szép! Remélem, többen már nem jelentkeznek, mert erősen csökkennek az esélyek.

    VálaszTörlés
  17. Ma nálunk is sütött a nap! :-)
    Mindkét párna gyönyörű, bármelyiknek örülnék! :-)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon nehéz lenne választani...mindkettő csodaszép!!!♥♥♥

    VálaszTörlés
  19. I would say A if I had to...but both are so lovely! :) x

    VálaszTörlés
  20. Csodálatos munkák!! Imádom ezeket a púderszíneket :)

    VálaszTörlés
  21. Amikor megláttam, az első gondolatom ez volt,óóóóóóóóóó, de szép. Én a B-t szeretném, ha......

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Nagyon szépek lettek a párnácskák, ezek is bizonyítják, hogy van létjogosultságuk a hagyományos mintáknak!

    Nekem talán egy hangyányival az A tetszik jobban, de bármelyiket elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  23. gratulálok!
    pazar munkák, dekoratívan szembemászóak!
    az A tetszik!
    igazán megörülnék neki!
    kellemes hétvégét!

    Éva

    VálaszTörlés
  24. Rita
    que trabalho maravilhoso! Desejo um feliz Domingo!

    VálaszTörlés
  25. Чудесные работы!! Рада знакомству!!

    VálaszTörlés
  26. Annyira finom színeket választottál, s olyan jó, hogy elkészítetted így együtt őket.
    Nagyon tetszenek!
    Nagylelkű vagy, s oly sokszor ajándékozol, de én most meghagyom másnak a nyerési esélyt, mert a szépség kedvéért néztem be hozzád.

    VálaszTörlés
  27. Csodaszépek! Bármelyiknek nagyon tudnék örülni. De talán a B...

    VálaszTörlés
  28. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

    VálaszTörlés
  29. Nagyon szépen köszönöm a jelentkezéseiteket :)!

    VálaszTörlés