2011-02-11

Dobozok, nyuszik és díj

Kipróbáltam a repesztést... hát nem lett a kedvenc dobozdíszítésem, de tetszett azoknak akiket megajándékoztam vele.
Manka és Barbi mintájával dobtam fel a dobozokat.  
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!

A kávés mintát eredetileg az üveg felé szántam, de a fiúk kérésére és a használhatóság miatt az üveg alá került.  Konyhába mégis csak védeni kellene...de nekem így egy kicsit furcsa...
Nagy kedvencem lett Manka mintája.
Szinte repült benne a tű,  már csak az összeállítás van hátra egy újabb verziójából :)
A hátoldala kis levendulapárnácskát rejteget...
Hosszú útra indult, remélem épségben megérkezik új tulajdonosához....



Egy hete a Kreatívhobby-ban vásároltuk a nyuszi csomagokat. Ádám vágott, ragasztott és a fehér nyuszi arcát körbevarrta, de elfáradt és én fejeztem be... kis aranyos hűtőmágnesek...
 

Díjat kaptam Moncsi-tól. Moncsi, köszönöm szépen a kedves szavaidat is :) !


A szabályok a következőek: Linkelj be öt embert akiknek továbbadod a díjat és indokold meg pár szóban, hogy miért is gondolod úgy, hogy odaadod nekik ezt a nem is díjat, hanem inkább ölelést, vagyis talán a legjobb szó erre, hogy egy "igazi dicséret és egy virtuális ölelés" -t. 


Virtuális ölelést küldöm:

1. Micinek a Mesét a világba!, mert imádok mesét olvasni...és nagyon jó kezdeményezésnek tartom a Pályázatát.

2.-3. Manka Karácsonyi és Húsvéti blogjának, mert olyan jó ötletek tárháza.

4.Mammka-nak, olyan jó betérni hozzá. Szeretem a madárfotóit is.
5. Virágnak a Gyereketető-ért, a csodajó tanulási ötletekért, a blog hangulatáért.




Ajándék-játékomra jelentkezni lehet még ITT 
és PIF ajándékra ITT.


Nagyon szép mosolygós hétvégét!

8 megjegyzés:

  1. Hihetetlen mennyi szépség születik nálad! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. A dobozkáid nagyon szépek, annyira jól választasz mintát, színt, fazont. Ádám pedig nem esett messze az anyukájától, remélem sokáig megmarad az alkotó kedve. Nagyon ügyes!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, hogy Te már megint mennyi gyönyörűséget alkottál!!! Nagyon gyönyörűek lettek a dobozaid!

    VálaszTörlés
  4. Igaza van Amandának, nagyon jól eltalálod mindig a színeket :o)!
    Olyan szép dolgok kerülnek ki a kezeid alól, hogy öröm rájuk nézni...:o) biztos azért, mert sok szeretettel készülnek :o))).

    VálaszTörlés
  5. Ó! Lekéstem... :(
    DE! Azért kukkants be hozzám! :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű befejezések !!!

    Köszönöm az ölelést a blogok szerzői nevében is :)))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a rámgondolást!Nagyon kedves vagy!!!!!!

    VálaszTörlés