2010-10-08

Köszönöm

Tegnap ajándékot kaptam Ritától és Zsuzsától. Nagyon-nagyon szépen köszönöm a gyönyörű ajándékokat!
Saját képekkel és bővebb beszámolóval csak hétfőn szolgálhatok, addig is egy kis ízelítő az alkotóktól.
Ritáé - anyukám szerint: "Valami csoda!" -csak holnap kapom meg :)

Zsuzsi ajándékáért ma voltam a postán. Kibontottam, GYÖNYÖRŰ!

KÖSZÖNÖM lányok!

Napokban olvastam a következőt:
"A vágy az emberi lélek növényzete. Gyökere van, szára, és csúcsán időnként kivirágzik az öröm. Minden gyökérnek az a célja, hogy virágot hozzon. Azonban a jó kertész gondosan ügyel kertjének növényzetére. Csak olyan növényt enged meghonosulni benne, melynek virágai szépek és illatosak. Vagy melyek kellemes ízű gyümölcsöket teremnek. Dudvát, gyomot nem tűr meg maga körül. Olyan növények gyökerét sem ülteti el, melyek fejlődéséhez a kert fekvése és éghajlata nem alkalmas. Melyeknek kivirágzásához esélye nem lehet. Így tesz az okos és jó kertész.
Légy tehát okos és jó kertésze a lelkednek. 
Örvendj a hóvirágnak, az ibolyának és a búzavirágnak. Az erdő csöndjének. Ha egyedül vagy: annak, hogy egyedül lehetsz. Ha nem vagy egyedül: annak, hogy nem kell egyedül légy.
Vágyódj arra, amit a holnap hoz, és örvendj annak, ami ma van.
Minden talajban megterem valamiféle virág. 

Minden napnak van valamilyen öröme. 
Neveld rá a szemedet, hogy meglássa azt."
( Vass Albert:Te és a világ)

5 megjegyzés:

  1. Húú,ezek tényleg nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen:) De te ezzel a Vass Albert irással okoztál nekem nagy örömet! NAgyon szeretem olvasni a műveit, ezt még nem ismertem és nagyon jó volt olvasni a sorait:)!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az ajándékokhoz !Nagyon szépek .Az idézet pedig nagyon a szívemhez szólt .Köszönöm !Éppen a gyomokat szedegetem .:)

    VálaszTörlés
  4. ♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...♥
    ♥Amei o texto que fala sobre o jardineiro da alma!...♥
    Olhando com mais atenção à nossa volta, descubrimos todos os motivos para sermos felizes...
    Beijinhos.
    ♥ Boa semana!
    ♥♥ Itabira
    Brasil♥♥
    ✿ܓܓ✿ܓ✿ܓ

    VálaszTörlés