2010-07-05

Félkarácsony

Ma reggel a Libri előtt mentem el és ott láttam, hogy Félkarácsony akció van náluk. :)
(Én is ajándékokat készítettem a hétvégén, meglepik, holnap adom postára ...)
A kis játékom megfejtése kapor a hagymaszárban... mindenesetre én nem kóstoltam meg, hogy milyen :)
Félkarácsonyra tekintettel minden megjegyzést író felkerült a listára. Sorsoltam és Móninak kedvezett a szerencse...címet kérnék email-ban.
Most egy kicsi nyári szünetet tartok a blogolás terén, (szabi, nyaralás...) kb. augusztus közepén jövök újra ... addig is mindenkinek 

Nagyon szép mosolygós napokat, jó pihenést!

6 megjegyzés:

  1. De jó, de jó!!! Köszönöm! :) Megy mindjárt a címem! Jó pihenést! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Móninak!
    Neked pedig nagyon jó nyaralást, pihenést kívánok:

    VálaszTörlés
  3. Jó nyaralást és sok pihenést az egész családnak!

    VálaszTörlés
  4. Jó pihenést és kikapcsolódást!

    VálaszTörlés
  5. jó pihenést, szép időt, sok napsütést. Gratulálok a nyertesnek!

    VálaszTörlés