2010-05-27

Manka...

Nagyon jó volt hímezni szombaton reggel Manka madárkáját. A farkát hímezve egyre jobban azt érzetem, hogy a fekete helyett gyöngyök kellenének rá... Ádám összeöntött kicsi gyöngyei közül ezeket gondoltam rá. Az anyagok közül igazából nem tudom melyik illene hozzá... az egyik világos, a másik sötét vagy nem hagyja érvényesülni....

NAPRAFORGÓS HUMBUG tegnapi állása. Ádám mesét olvasott hangosan én pedig egy kicsit öltögettem...




Ez pedig, amivel nem haladok :), mindig valami "fontosabbat" találok... hogy készül el akkor a kis mintafüzetecske ? A fejemben már összeállt...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! És mi lenne ha kombinálnád? Mondjuk a bordó és a bordó mintás pachwork szerűen?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!!! Az anyagaid is gyönyörűek, szuper végeredmény születik ennyi csodaszépből!!! (írtam privit)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Manka mintáival én is szemezgetek! De mindig van valami fontosabb, így az örömhímzés elmarad.
    Én is, mint Kála a bordó és a bordó mintással kombinálnék!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett ! Én a baloldali mintásat választanám, mert egy kicsit hasonló a mintája mint a madárka farkának.

    VálaszTörlés