2021-03-09

Visszaszámlálás ...

 

Minden tavaszból őrizz meg magadnak
Egy szál virágot, egy sor éneket,
Az évek akkor el hiába halnak,
Mindig dalosabb kerted lesz neked.

Juhász Gyula:Japánosan,
köszöntő Marianna születésnapjára

 

 

 A boldogság buborékos SAL-t lassan 1 éve (pontosabban 46 hete :) ) kezdtem el hímezni. Már többször készült róla fotó, hogy hol járok, de a blogig nem jutottam el vele.  Amikor már csak 6 buborék volt hátra:

Amikor 4 hiányzott:

Jelenleg 3 kis minta van hátra és kész :) 
Változatosak ezek a 19x19  kis buborékok, nem is tudom melyik tetszik a legjobban... pedig már 46 darab van belőlük.














Még február végén elkészült a Birdhouse SAL 2021Február hónapja.  Március hónap is már elérhető és aranyos kis évszakos táblácskák is a Foltos boltos blogon.

 

Öröknaptárt szeretnék belőle készíteni így számokat kezdtem el hímezni hozzá:



 


Virágok mellé hoztam egy kis hímzés-ajánlót:

Palkó SAL-t indított szlovén népi mintákkal .
Gyertek, én már jelentkeztem :)

Sablaise blogban ismét új minták érhetők el . Nekem nagyon teszik a csikos-szíves minta és a színes rózsás. Itt is indul egy új tavaszi SAL.  

Szerencsehozónak egy kis kosárka lóhere  a Notforgotten Farm blogról

Igaz már fizetős minta, de nagyon aranyos a Pillangóvirág Danybrodtól.


5 megjegyzés:

  1. Csodásak a hímzések és az ajánló is, köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyosak lettek a Birdhouse hímzések! Ilyenkor érzem mennyire hiányzik a hímzés, az alkotás öröme... Én is köszönöm az ajánlókat!

    VálaszTörlés
  3. Bubble sal of happiness looks beautiful and other projects too.

    https://shamiatcraft.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek a hímzéseid!
    Én a buborékokat csak mentegetem, de talán majd egyszer...
    Köszi a linkeket! 😊

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek a hímzések, és köszönöm az ajánlót!

    VálaszTörlés