2020-07-07

Boldogság-buborékok

“A lélek abból táplálkozik, aminek örül.”
Reinhard K. Sprenger

A boldogság buborékos SAL-ban a 11. buborék készült el a napokban.
























A Be well mintát már kihímeztem egyszer és a befejezését itt mutattam (amit anyukámnak ajándékoztam).

Edit kérésére újra kihímeztem, de most földbarna színű képkeretbe került.

Amikor átadtam neki, akkor jutott eszembe, hogy nem készítettem fotót róla.

Edit ezt a hangulatos fotót készítette, amit nagyon szépen köszönök.

Hétvégén elmentünk a zuglói Japánkertbe. Még ép láttuk virágozni az iskola udvarán a Magnolia grandiflorat (hatalmas virágja és nagyon finom illata van).

 















Ezt a növényt nem ismerem, de nagyon érdekes virágzata van... (Valaki esetleg tud segíteni ?)
Tórendszer, lámpások, pagodák, Sóhajok hídja, japánbirs, páfrány-, selyem- és mamutfenyők  és a nagy kedvenc a szomorú japánakác...  
Ha szívesen sétálnál virtuálisan a kertben, akkor találtam egy videot ami körbevezet...

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a boldogság buborékod azzal a kedves kis kiegészítővel. Nagyon szép az ajándékba adott képed is a természeti fotóidról már nem is beszélve!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a kert, végigmentem a virtuális útvonalon.
    A buborékos SALt én is hímzem, a 8. résznél tartok épp. Köszi az inspirációt.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett a kép!!! Annyira illik hozzá ez a keret!

    VálaszTörlés
  4. Jó volt kicsit elidőzni Nálad! Kedvesek a boldogságbuborékok, s nagyon szép az ajándék hímzésed is! :) A videó kicsit felüdített, nem jártam még itt!
    Szép nyarat kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Most járok először nálad és nagyon tetszik a boldogság buborék. Milyen ízléses és harmonikus, nagyon jó választás! Örülök, hogy rátaláltam erre a blogra!

    VálaszTörlés