2019-08-30

Augusztus

Valamikor lementettem Hands On Design I am home  kis mintát. Júliusban a kezem ügyébe került, született egy ajándékötlet belőle.

Gyorsan kerestem hozzá alapanyagokat: Judesign szürke 40ct-os vásznat és selyemfonalakat.
A Kreatív Hobby boltban megtetszett ez a szives kis falapocska. Erre pont elfért a kész hímzés. 20 db konyakmeggyel együtt betettem egy kis áttetsző dobozba...

El sem hiszem, hogy ez már 20. házassági évfordulónk :) volt. A 15-re hímeztem ki a képen lévő SubRosa:Love Heart szives képet, ami még most is nagy kedvencünk. (ITT mutattam anno, csak most van rajta egy kis zöldes üveg).
 Az egyik augusztusi hétvégén ellátogattunk Pilisszentivánra. Először a Jági tanösvényt jártuk be.
 Találtunk egy kis tisztást ahol kicsit elidőztünk.

 Egy késői ebédre betértünk a Csali Csárdába, majd körbesátáltuk a tavat is.

A Modern Folk Embroidery HOPE Mystery SAL-ban az  August- lépés egy kis "játékra" hívott :). 4 A4-es oldalon 45 kis mintaelemet kaptunk és egy üres keretet. Én a fenti 3 verziót pakoltam össze.

A 4 tulipános verzióra és a BULL'S BLOOD-fonalra esett a választásom.Talán hétévégn be is tudom fejezni...és valamikor a többit is talán kihímzem.
 Napsütéses, vidám hétvégét kívánok!

6 megjegyzés:

  1. Mennyi gyönyörűség!!! ♥♥♥
    Annyira ízlésesen válogattad össze az anyagokat, fonalakat, kertet, meg minden apróságot hozzá!!! Csodaszépek!!!

    VálaszTörlés
  2. Bonito trabajo y preciosas fotografías!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos lett a kis minta - köszi a linket is!
    Tetszik minden minta-összeállításod - le is mentettem :)
    Szép képeket hoztál - ismét. Ma én is fotóztam - d csak városon belül :)

    VálaszTörlés