2018-08-07

Visszatekintő

Kis ajándékok készültek júliusban...
Boutons d'or mintán akadt meg a szemem Danybrod oldalán.xJudesign Drapple brown 40ct-s vászonra hímeztem először Rabbit foot és Mandarin fonalakkal.
Készült egy másik változat is, ahol a Mandarint lecseréltem My litte rose fonalra. 
Ugyanúgy fejeztem be mindkettőt ... kerek dobozra applikáltam, a dobozt csokiba mártott meggyel töltöttem meg.
Notforgotten Farm boltjában tetszett meg a Stitching Witch minta.
A bobinos részt és a kecskét hímeztem ki Drapple brown vászonra és matt xJudesign fonalakkal.  
A kecskés párnácskát levendulával töltöttem meg. 
Hoztam még 2 kirándulásról képeket:
1. Visegrád (Salamon torony, Fellegvár, Kálvária, Királyi Palota) - Turatippek közül a történelmi túrát tettük meg egy szombati napon a hajóállomásról indulva.
2. Tiszadob -  Andrássy-kastély (kicsit nehezen találtuk meg). A  kastélynak 4 bejárata (évszakok), 12 tornya (hónapok), 52 szobája (hetek) és 365 ablakszeme (napok) van. Gyönyörű, fafaragásos falépcső vezet fel a felső emeletekre. A kastélyparkban középkori liliom rajzolatú bukszus labirintus található.

Mindenkinek további nagyon szép nyarat kívánok!

9 megjegyzés:

  1. Csokiba mártott meggy! csoda jó ajándék. Szépek a virágos doboztetők, de a kecskés párnácska a nyerő nálam :) Köszönöm a kirándulás képeit!

    VálaszTörlés
  2. Mennyi csudaszép dolgot készítettél! Egyik szebb, mint a másik!
    Ezek a kirándulások nagyon szuperek lehettek a fotókat nézegetve :o) Köszönöm a képeket!!!

    VálaszTörlés
  3. Que bonitos trabajos!! preciosas las fotografías de tu viaje, yo también acabo de publicar fotos de mi último viaje a Zamora, besos

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű színek, minták és helyek! Szép volt a júliusod (is). :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek a hímzéseid, mint mindig! Örülök, hogy a könyvecske és a kecskés tűpárna hozzám kerültek, még egyszer köszönöm ♥
    Szuperek a kirándulásokon készült fotók, nem kell messze menni ahhoz, hogy ilyen szépségeket lásson az ember :)

    VálaszTörlés
  6. Egyik szebb mint a másik, a kirándulás biztosan nagyon emlékezetes marad.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett mindkét színű virág!
    Szépek a képek is, nagyon profi vagy!
    Szép hosszú hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Merci Rita pour ces jolies couleurs et pour la belle balade !
    Je vous souhaite un beau mois d'août

    VálaszTörlés
  9. Milyen kis finomságokat hímeztél! Sajnos vége a nyári szünetnek, nyaralásnak, 1 nap és itt a szeptember. Ennek ellenére örömmel gondolunk vissza a szép nyárra, a nyaralásra, kirándulásokra.Szép helyeken jártál!

    VálaszTörlés