2012-03-05

Színek... tavasz

A múlt héten csomagot kaptam Raqueltől és Timitől...
Nagyon szépen köszönöm a barátságotokat és csomagot is!
Technikai akadályok miatt csak most tudom megmutatni  milyen tavaszt hozó szépségeket kaptam.
Raqueltől  a Red and Blue mintát és hozzávaló gyönyörűséges filceket ( mindig csodáltam a boltjában a filcek színét, de élőben még szebbek), fimo gombokat (házikós ), kék színű festett fonalakat... Ádám akvarellceruzát és noteszt... 
Timitől tavaszi szívet (ami már az előszobánkat díszíti) és egy gyönyörű képeslapot .

Ledobja téli köpenyét a táj,
ébred, élénk színekre vált.
Nyílik már a tőzike, sáfrány,
énekel a cinke, sármány,
pattan a rügy, zöldül az ág,
tavaszi hajnal virrad rád.

Cseresznyéskert bókol,
hófehér óriás csokor.
ibolyakék tenger,
mily színes ez a reggel,
melegszik az idő,
éled, kél az erdő.

Virágillat, szerelem,
nem hiába szeretem,
Tavasz, te vagy a legszebb,
a legkedvesebb nekem.

Kulcsár Tamás: Tavaszköszöntő

Az ajtónk is tavaszcsalogató díszt kapott... filcből készítettem e kis "kopogtatót" :)
Kitaláljátok, hogy milyen tavaszi virág lenne?

13 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az ajtó kopogtatód!!!
    Az ajándékok pedig gyönyörűek! :o)
    Igazi tavaszi meglepi :o)))!

    VálaszTörlés
  2. Mennyi vidámság, mennyi szín! Örülök örömödnek!

    VálaszTörlés
  3. De jó kincsek! Szeretem a színes bejegyzéseket! Itt a tavasz!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak!!! Szerintem Tőzike a virág! :) Nekem van a tiszafa alatt...már bújik! :)

    VálaszTörlés
  5. Igazi tavaszt hozó szépségek :))))

    VálaszTörlés
  6. Csudaszép színeket kaptál! Olyan jó, hogy minden blogon tavaszodik :)
    Szerintem nemes hóvirág van az ajtókopogtatódon :)

    VálaszTörlés
  7. Én is tőzikére tippelek!

    Nagyon bájos a kopogtatód és az ajándék szív is nagyon szép.
    Öröm hazamenni!!

    VálaszTörlés
  8. Szép ajándékokat kaptatok. és szép a hóvirágod is.

    VálaszTörlés
  9. Elsőre hóvirág, másodikra tőzike:).
    Gyönyörű ajándékokat kaptál, de azok a legszebbek, amiket Te küldtél nekem:).

    Itt is még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Отличные подарки, поздравляю!

    VálaszTörlés
  11. Igazi tavaszi hangulatot idéz minden darab!:)
    Vidám, kedves az ajtódíszed!:)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen:)
    Fróni eltaláltad, tényleg tőzike akart lenni...

    VálaszTörlés